söndag 26 juni 2011

Stadstur, haha

Hej folket där ute!
Idag var vi i stan. Köpte lite kläder på H&M eller vad det var för affär :p haha, sen köpte jag en luva.. alltså på HÖÖKS för det var REA där. Sen när jag kom hem, blev det dator.. Men sen åt jag mat och var ute lite. Sen blev det TV. Men blev mest "slapp". Var runt 24 grader, så nu börjar det bli sommar. Gött^^
Men när jag pratade med en kompis sa hon:
- Kolla på den här bloggen *länk*!
- Okey svarade jag.
Det var Världens finaste blogg. Verkligen!!
Så nu tycker jag att du ska kolla på den:
Jag säger en sak, hon ska vara med i nästa säsongen av Ponnyakuten :D
Förresten om du går i min Klass kommentera gärna, även om du inte går i min klass haha :P

Världens finaste blogg kmr här: (enligt mej)
http://nellieberntsson.blogg.se/index.html

Och det jag inte kan fatta är att hon tävlar medelsvår hoppning, hon är 10år. Och började rida när hon var 7år. Och redan komme så långt. På 3år..

Ska till stallet imoron, så ska fixa iordning mej. Vi kanske ses ?

Ska ha en B-ponny under sommaren nu, är super glad ^^) Nämner inget namn :D  Bara när jag rider han, snart ska Hugo till bete och Myran ska flytta om hon går igenom besiktningen, kmr sakna dej älskling<3 :'( :'( ;'(

Ha det bra alla<3
Manda :*)

Hugo<3

2 kommentarer:

  1. världens finaste blogg ? :o
    är inte din de då? ;)) hihi<3

    SvaraRadera
  2. Nu kan ja kommentera din blogg! :D visst e ja duktig? xP <3

    SvaraRadera