fredag 17 juni 2011

Hemma igen!

Sry, hade bråttom i Tisdags. Jag var ju på Vårshow inte Julshow. hahh.. men i skogen på onsdagen vare helt Ok gick 1 mil med UPPFÖR!! Skiiit jobbigt. Men som sagt det var GÖR kul *.* sen när vi skulle sova vare massor med "folk" uppe så jag somnade 00.00 ungefär. Eftersom det var JÄTTE varmt då.. somnade jag i T-shirt. Men 02.00 vaknade jag! och FRÖS!! trodde jag skulle döö. Så det var bah att sätta på sej mjukisbyxer, tröja, strumper och mössa. Sen somnade jag om. 17.00 vaknade jag igen. och då hörde jag musik ;o hm.. konstigt. Men somnade om. 18.40 ringde mitt alarm på min mobil Men orkade inte gå upp. Men sen te slut kom jag upp, när nåra från klassen sprang runt o "ruskade" på tälten. haha ;d Sen när vi öppnade tältet trodde jag att jag skulle DÖ! Det var massor med "Knött". Så det blev en "gående" frukost. För de "attackerade" en!! Sen plockade vi ihop alla saker, och tältet. Sen skulle vi på en tur runt sjön. Men vi kom bara till en "liitet" hus.. för då sa lärarna:
- Ändrade planer! Vi försöker få ihop förlädrar så att vi kommer hem!
Yees, tänkte jag. Ungefär en 1h efter kom "räddarna". Sen vare att åka hem. Väl hemma plockade jag upp och sen duschade jag. Sen kom mormor och så åkte vi te Burger King. Sen när jag kom hem igen, dröjde det inte tills mamma kom. Sen bytte vi om, åt Pizza och sen vare skolavlutning för mej i kyrkan. Jag var förfäligt trött. Men orkade hela! hah.. Sen vare syrrans tur. När vi var klara där åkte vi hem. Sen vare Coca cola med is! haha =) tog en glass med. Men sen somnade jag!

Mer om idag 17:
Efter maten som blev snabb makaroner m. korv åkte jag, syrran o mamma te stan. Jag provade en jacka i Ridsport butiken. Men mamma sa att det kanske skulle bli för varmt med den, samma butik som jah köpte mina ridstövlar. Sen åkte vi till centrum. Där blev det Panduro, för syrran ville dit. Och sen klädaffärer. Mamma ville ha nya linnen, men konstigt nog fick jag en kort tröja med 3 kvarts arm och sen slutade den typ vi naveln så ska nog ha linne under den. Och sen en T-shirt, m. en arm som var lite konstig. Men den var väl fin ändå ;D haha Men imorgon kanske jag inte skriver nått för ska o kolla på Gladiatoerna =) Kommer hem seeeent!!!
Kram från
Knöttbetna Manda (hahah =)  )

1 kommentar:

  1. ska bli kul på gladiatorerna ! ♥

    btw , tror du man får ta med sig kameran ? :s

    SvaraRadera