onsdag 22 juni 2011

Heldag stallet, idag igen ^^)

Hej igen!
Ja, idag var det stallet igen. Började dagen med att cykla dit^^) det var jobbigt. -.-' men aja^.^
Idag fick jag vara med *Ridlärare 1* inne i ridhuset och hjälpa till. Småttingarna som jag kallar dem.. inte ridit mer än ett år. Ska "tävla" imorgon på lägret, för det är sista dagen. och då ska dom rida MÄRKE 1 och då skulle dom träna på volterna. Så jah fick stå där dom skulle rida fram till. och sen göra en volt tbx ut igen. Då sa *Ridlärare 1*
- Ni får 10 poäng om ni rider *Mitt namn* på tån.
Och dom bara:
- Det ska jag göra!!
- ´Haha, yees :D
Som tur sa hon sen:
- Ni får 20 poäng om ni inte gör det.
Och då blev det:
- Okey då!
- Synd
Haha lite roligt faktiskt =)


Annars fikade dom haha (vi) på höloftet. Det var mysigt ;) Det blev varm choklad med smörgåsar. Saft fanns det med. Men nu ska jag inte babbla mer ^^) Vi ses imon..


Manda<3

Innan jag kan publecera (stavning?)  inlägget kom jag på en sak!
Nu ska jag lägga in två bloggar ni borde besöka:

http://www.carrozzblogg.blogspot.com/

http://www.doggeblogg.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar