lördag 11 juni 2011

5-kamp med seger!

Idag, har vi vart i stan. Jag köpte haha fick nya läderstövlar, tröja HV POLO tror ja det var för märke. Och sen köpte jag ett shabrak. Annars på H&M fick jag en tröja (som man måste ha ett linne under´, fär de e kort). Och sen åt vi mat och sen åkte vi hem. Väl hemma började vi att "laga" mat. Sen hade vi själva 5-kampen. det gick bra! Jag vann! hahahaha =) Jag fick en pokal och välja först en sak på vinstbordet! Och så fick jag o syrran en hederst "påse" eller vad vi ska kalla de! jag fick stigbyglar med tillhörande sporrar med några stenar (blåa) på sidan. Sen när jag rider dressyr"tävlingar". Maten blev "grill-spett" med tillbehör! Super gott! Men snart ere Kubb.. Kanske e med! Är ju typ bäst =) nejdå!
Hejdå
Manda

1 kommentar:

  1. Heyy , såg dina sms :o<3
    Men du vet att jag kan fortfarande inte svara jue :o / Julia ( www.juliieeh.blogspot.com )

    SvaraRadera