söndag 19 juni 2011

Gladiatoerna!

Lördag:

Hejsan svejsan, idag eller rättare sagt igår var jag o några kompisar på Gladiatoerna. Det var super kul! Först kollade vi i flera timmar, sen vare godis regn. Så jag och Julia sprang ner. haha ;) Sen kollade vi i flera timmar igen.! och sen vare autograf dags! Jag fick av Wolf, Ice, Bullet och Athena. Det var svårt att få! Men såg lite "välkänt" folk haha ;)) Sen kom jag hem efter 23:00 ! haha!! När jag kom hem åt jah mat, och sen efter halv 12 somnade jag..

Söndag:
Idag ska jag bort så skriver nog imorgon eller senare ikväll!
Ja´nu 17:55 skriver jag inlägget om Söndag. Idag åkte vi till nåra o där grillade vi, dom hade 4 hundar där! En var inte ens ett år än.. bara en liiiiiiiiiiiten valp, verligen! Det enda hon gjorde va att sova, äta och toa! hah ;) I sömnen fick hon mardrömmar, då gnällde hon och gjorde Kung-Fu-sparkar. Hon gillade att bita oss i tårna.. och soooooooova Kusinerna var där så "lekte" med dem med =) Ser dom nt så oooofta! Men nu är jag hemma och ska nog snart äta mat ;)) Imon blire väl stallet!!

Kram
Amanda

1 kommentar:

  1. Hey sötnos ! (a)

    Jag gör inte mycke , dudå? :D

    logga in på msn ? :S <33

    SvaraRadera