måndag 9 januari 2012

Längesen..

Hej, jag har inte orkat blogga .. men jag ska försöka bli bättre :D I söndags *igår* så hoppade jag med Penotti, Carro hade Hugo och en kompis hade en storhäst som heter Lenzo, själv heter hon Linda :D Vi hoppade "regnbåge" och "mur" under hinder eller vad man ska säga :D man kan även använda de som infångare ;) Men det slutade med att det blev 95cm, och det var det högsta jag *änsålänge* har hopppat med honom :) och det kändes bra och det gick bra :) Älskar dej ;** men sen blev det hemfärd och sen blev det dator och jobb med "hemtentan" som ska in 1:a skoldagen, som är på tisdag.

Måndag, idag:
Idag blev det åter igen arbete med hemtentan om Grekland. Sen runt halv ett gick vi (jag o syrran) till mormor och käkade mat. Nu sitter jag här, ska snart ta mej en fika och så :D

Puss och Kram
Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar