lördag 14 januari 2012

Har inte bloggat på länge! FY-FY

Hej!!
Nu mste jag verkligen blogga mera D; ... Fy, Fy på dej Amanda o.O
Men idag har jag änsålänge bara chillat, solen skiner o jag sitter här o väntar på mat :] hihi, just vart hos mormor o fikat.. Det har inte hänt så mke tidigare men den blev ingen skola igår för vi va på Begravning *snyft* min gammel mormor har "avlidit" och det var sorgligt :[ , hon blev 96år :D Iår skulle hon blir 97, i augusi :)) men aja, 1 januari .. R.I.P.. På morron blev det stallet då red Carro Penotti , med snodd.. då gick det mke bättre, sen gick vi till lillskogen och skrittade av, mamma mockade.. sen när vi kom tillbaka mockade jag hos Lisa för jag hade blivit suuuuper kall :o Sen åkte vi hem o fixade oss inför eftermiddan, efter allt det sorgliga tog jag kort till mitt ID eller  va det va o fixade bank-kort :D
Sen hem, byta om, hem till mormor och äta PIZZA, sen hamnade jag o syrran framför tv:n och kollade på The Voice Sverige och sen skrev jag om dagen som har varit i en bok  :), den är värd att minnas.. Sen hem, runt  22 och jag somnade ganska snabbt ändå sen, för det är jobbigt att gråta :[

Men va det nån mer än jag som följde "Kron-juvelerna" på 1:an för nån vecka sen? :]

Själv tyckte jag att den va bra :D, om man såg del ett, va man tvungen att se del 2, och sen blev det slutet med :) Det va från måndagen till onsdagen efter varandra :)
Kommentera om du har sett den? :D


Penotti i hagen

Mitt egensydda HTC "påse", snyggt va? ;)

I lillskogen med Penotti och Carro på hästryggen :D

Vi ses! :D

Amanda




Den första nyckeln går till lycka
Den andra nyckeln går till glädjen
Den tredje nyckeln går till kärleken
och den fjärde nyckeln går till himlens port. 

Ni kommer väl ihåg nycklarna i den då?


1 kommentar:

  1. Diggar mobilpåsen :DD
    Min lillasyster såg på den "filmen" :)

    / Julia

    SvaraRadera