söndag 22 januari 2012

Kommer inte på nån blogg rubrik...

Hej.. :D♥

Åkte till stallet, så att vi va där runt halv 9 :) började med att borsta o allt :D
Sen 10:00 gick vi in i ridhuset och undertiden vi red fram byggdes det ett räcke. Det blev skyllten som hänger på ridhusväggen det står ***** RIDKLUBB på den, och de är en riktig vägskyllt med reflextrat-ljus :) Såsett, va den lite läskig för ponniisarna ;) Men vi började med att hoppa ca: 40 cm, sen blev det en bom över så det blev väl ca: 50cm. Men han stannade aldrig eller nått :D♥♥ Sen skrittade vi av i lill-skogen, sen blev det omvårdna av häst, utsläpp och hemgång ;( Lea, va sjuk och Stina va hemma för Lisa har ont i en hov :( Så det blev ingen "rolig" söndag, för jag o Lea skulle galoppera barbacka tsm på Lisa idag , va det tänkt :) hehe, men aja.. det blev som det blev ^^ men idag va det:
Jag med Penotti
Carro med Hugo
Sandra med Trolleri
Veronika med Otto
Anna med Chikago
Natta med Willy
..så vi va ganska mnga därinne med ;)

Det gick ganska bra, men Penotti blev galen med "gummibettet", så det gick lite fort o stooora språng blev det eftersom han inte lyssnade framför hindret xD aja, men det gick bra .. :D♥...


Guarnieri, den första ridstöveln från Veredus

Guarnieri Veredus
 Dom här ridstövlarna är fett coola :D


John Whitakers ridstövlar med snörning och de vita ridbyxorna är jätte snygga! :D♥♥


Penottis tävlings "kläder" hehe, det med dock Catago benskydd ♥ men
det ser man ju inte ;)


Den här "resegarderoben" till kavaj HV-polo är grymt snygg :D ♥
Inte så dyr heller, bara 249 :-

Shoppinglista inför Göteborg horse show 2012:

  • Ny "Mulle-tröja"
  • Grimma med ludd
  • Sadelöverdrag till hoppsadeln
  • Vitt schabrak med flätad kant med brodyr, DRESSYR
  • En liten väska
  • HV-polo resegarderoben
  • massor med hästgoooodis!!
  • ..sen brukar det alltid bli mke mera...
Lägger upp bild på allt som jag har köpt, men tyvärr är det ganska länge kvar :/ , men jag taggar redan :D det kommer bli grymt skojj ;) Jag ska ha min oranga MH jacka på mej, så att Sandra med syster kan se mej, men det kommer bli varmt, så venne om jag kommer kunna ha på mej den så länge ^^

Annars ska jag kolla på:
  • Bocaj ridsko nån som har den?
  • Guarnieri Veredus ridstövel nån som har den?
  • Smala ridstövlar
  • KL- tävlings blus med plastrong


Den --><-- Den
Kostar bara 1049 :-



Aja, det blir väl allt för idag ;) ♥

VIll också att ni kollar den här bloggen: http://www.ponnysanning.se/
Jag följer den varje dag och det är super uppdatering !! :D ♥♥

Ha det bra! :D

Amanda ♥


NU ska jag sätta mej och göra en ny header och sen göra läxor ..♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar