tisdag 24 januari 2012

HOME

..vaknade 23:56 och har jätte ont i magen, och ä skit varm/svettig xD Sen kommer det bara upp (du kanske fattar, går inte in på detaljer) mamma kommer upp och fixar bort det o jag går o borstar tänderna o såw.. Luuuugn... Inte magsjuka... jag åt kladdkaka o drack coca cola sent igår kväll o det blev en "socker-chock" som mamma kallade det, så det blev vila idag, och sen om det skulle komma nått mer, men det gjorde det inte >:D Så det blir skola o hoppträning imon :D♥ Just nu sitter jag o mezzar med min kompis Elin ;) Mste maila ett mail till Elin med, med videon från "skyllt-hoppningen" i söndags , hehe, mnga Elin här.. med det är Penottis förra ägare som ska ha filmen o den andra Elin är från ridlägret i somras ;) ♥

Jag längtar som in i Norden till Göteborg horse show 2012 !! :D ♥ Kommer bli lika fett nize som alla andra åren med mnga påsar och nya bilder från tävlingarna och kanske mera auotografer och se/träffa kändisar? :D♥ Det skulle vara kul, sen är "Penotti-Elin" där med o det skulle vara kul att träffa henne oxå :D !! hehe.. xD

Men nu ska jag fixa en header till syrran, du hittar hennes blogg här <-- kolla!
....och skicka mailet till Elin , men hoppas att filmen inte är för stor för att skickas :c *hoppas!-hoppas!* nu då..

Pussar o Kramar

Amanda♥

Bild från betet 2011, Hugo♥

♥Tänk.. Hugo är 19år iår! :o ♥
....min gamla söwtnöz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar