lördag 31 december 2011

Toppen träning!

Hej bloggen!
Idag blev det stallet från 8-16.15 ungefär! :D Började med träningspass i hoppning. Det var först en volt, med ett litet hinder , typ 40cm :/, sen blev det en serpentinbåge till nästa hinder *se bilden* sen en volt där ca: 70cm, följa spåret till en oxer på ca: 80cm. Sen en litet volt med ca: 70cm räcke med vattenmatta¨. Hoppade det och det kändes super! ;D Men som vanligt. Mamma sa:
- Gasa på långsidan! :D
och jag bah.. :
- Jag försöker ju bromsa! Så lite nyårs pigg kan man säga (som vanligt då men xD).
hehe <3

Efter maten blev det en "friterad lunch", för en familjj i stallet hade en sånn maskin :D Så vi friterade pommes, chicken nuggets, vår-rullar, ostrullar och chillesaker mm. Det va as gött! :D Men man blev som värsta buffén. Åt mer än julbord 0.o hehe, men det va gött! :D

Efer maten sen blev det mocka, in med torv och mke såånt :D Sopade stallgången och sen målade vi och hade lite hästteori med småungarna<3 Sen blev det fika på cafeterian, det blev vanlij glass med friterade snickers på :D hahaha, en riktig friterad dag x) Innan vi åkte blev det puss puss på ponnyerna :D Hugo fick en födelsedags puss med , eftersom vi vet när Penotti fyller år så blev det bara en Gott nytt år puss :D!! 
Hehe <3 Men nu ska jag snart äta! :D Imon blir det stallet igen på eftermiddan :] 

Ha det bäst!
Och gott nytt år! :D
Klicka på bilden för att få den större :D
Vad tkr du om den nya designen?

Kram
Amanda 

Gulprick= Start
Grönprick= Mål



1 kommentar:

  1. Hejsan, Tänkte bara säga att jag har bytt min bloggadress till www.linneaaxelsson.blogspot.com
    :)

    SvaraRadera