söndag 4 december 2011

Kan ha bleve liiite missuppfattning..

Hej bloggen! :D
Angående Penotti, han är bara ömfotad och lite såwt. Så han kommer bli bra, fast han har ont. Idag var han mke , mke bättre (: Han gick fram till oss normalt och det är super! :D
Idag på träning red jag Hugo och Carro Lisa. Han gick bra och jag fick till några urläckra skänkelvikningar :D Det kändes super! (: Sen åkte vi till stan (efter maten) först åkte vi te HÖÖKS, där jag fick fleaacetröjjaa (röd CRW) och sen hade jag ett presentkort på 300kr så jag köpte ett schabrak *se bild* och en "godis-påse", tänkte köpa torkade morötter men det blev vanligt hästgodis istället :D!! Sen åkte vi te Teamsportia tror jag att det va och då fick jag skid-sett med pjäxa och skida ! :D Dom är ursnygga! :D Sen fick jag tenniskor med "ull" i ! :D Urskööna.. sen köpte jag julklapp till syrran.. men det skriver jag den 24:e. Schabraket nedan är Penottis julklapp 
Men imon blir det skola och stallet ! :D


Ses då, men kom ihåg att kolla min och Emmas B-ponny blogg med! :D 
Du hittar den här: http://bponny.blogspot.com/ 


Här kommer bilden:

Ses! :D
//Amanda

1 kommentar:

  1. Söt blogg:)
    kika in till oss och svara på dagens fråga, så kan du ha turen att få en länkning...

    SvaraRadera