måndag 19 december 2011

Häj igän

Hej bloggen! :D
Det var länge sen men jag berättar bara om 2 dagar bakåt:
Lördag:
Åkte till stan så att vi var där runt 10:00, åkte först till en "fiske-affär" för det ville pappa, sen blev det till ett caffé för vi skulle träffa en, dela ut julklappar och lite sånt. Jag fick ett presentkort. :D Sen åkte vi till en häst-affär och kollade på ridbyxor. men det fanns inga som passade.. (det var där som jag fick presentkortet), så vi åkte hem till lilla orten och kollade i ridsport-butiken där och så fanns det ett par som passade (röda). Så det blev dem och sen mat på BK ! :D Sen hem, duka och kalas !♥ Jag firades idag. Jag fick en glashäst, vinter ridstövlar (fast de fick jag tidigare), sen pengar nästan 1500kr. och lite sånt..
 

Söndag:
Åkte till stallet så att jag va där runt 10:00, Elin kom från ridlägret.. så det va lite sköjj! :D thihi, sen runt halv ett eller nått startade jag (det va julklappshoppning idag) det var sista tävlingen med Hugo, så jag var förengångskull utklädd, jag var "djävul". Hade mina nya ridbyxor (röda), horn på hjälmen och sen en röd L-ärmad tröjja under västen som tyvärr är svart :/ haha, men jag vann dock inte "utklädningstävlingen" det gjorde Alva m. Bellaman i 60-klassen .. Carro med Brandy (syrran) vann i 50 klassen då hon va utklädd till skatare (: Grattis! :D

Idag...
hände det inte mke, mest film blev det och go mat i skolan, det blev lite blandat som en vad heter det... ja, så att man får ta det man vill för en summa? x) men jag tog Tortilas-bröd och klyftpotatis :]

Men nu ska jag dra <3
men på onsdag blir det roligt! :D mer om det en annan dag ;)
Haha :D

Hejdååå

//Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar