söndag 10 juni 2012

Utmaning

1: När/varför började du blogga? Började förra året, för att mina kompisar bloggade och jag ville testa på.
2:Vem är din idol och varför? Rolf Göran Bengtsson, för att han är så sjukt bra på att rida.
3: Vad jobbar/vill du jobba som? Veterinär
4: Favorit artist? Har inte direkt nån..
5: Vilken va den senaste låten du hörde? Jag vet inte vad den heter (gick på radion)
6: Det pinsammanste som har hänt? Det har väl hänt mycket, men idag ledde jag en lite tjej på minihoppningen o den hästen jag red gjorde "kroksben" på mej så jag nästan ramlade.. och det var jätte mycket publik :o
7: Bästa minnet? När jag fick Penotti ♥
8: Om du vann 1 miljon kronor, vad skulle du göra då? Flytta ut till ett stort hus med lyxigt stall och stor och bra mark. Sen skulle jag vilja ha hemundervisning och lite allämnt lyxigt :)
9: Nämn tre saker du inte kan leva utan? Penotti, min säng (xD) och POP CORN!
10: Vilka bloggar läser du? Nellis, ponnysanning, Rebeckas och Julias, Linneas, Dressyrsnack, Julias och goldenhorses
11: Vart ser du dej själv om 10år? Jag vet inte riktigt, i en egen lägenhet kanske, med bra utbildning inom djurvård. eller så tävlar jag höga klasser, tjänara mycket pengar och har en stor gård med 100 000 000 kronors hästar :)

Det var alla frågor, jag blev utmanad av JULIA

Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar