lördag 9 juni 2012

Red barbacka idag!

Barbacka träning idag :) Gött att känna att man levde xD Han är jätte skön att sitta på men det där med "långa ben" när det blir skumpigt efter galopp är inte det lättaste ;) men tränade då på formen och ökningar och halvhalter ;) Carro red med då va jag "ridlärare" , vi va själva i ridhuset. mamma va o mockade mm. , så det va gött! :D

Annars va jag i stan, det blev en skjorta som jag ska ha när jag rider, en blus, en pjamas, mobilskal o lite mer :)

Imon är det "tävling" en såkallad "minihoppning", är då 80cm med 2 faser. Såklart är jag med, med Penotti o sattsar på blågul rosett, men ska försöka uppdatera lite under dagen, men ska hjälpa till o leda lite små cheyer som ska hoppa 20centimeter :) Men ... det är högt för dom o det ska man respektera!

Men nu bjuder jag på lite bilder, fotografen Julia är jätte bra på att ta kort! :) Hennes blogg hittar du här! Kolla in den!

Tack så mycket för bilderna! Du är bäääst♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar