fredag 15 juni 2012

Här flyger man!

Hoppade ute idag, ska ev. vara med på Solsta hoppet i sommar och då är det även kval tror jag till MH cup så jag blev genast intresserad. Är då 100cm så vi tänkte träna idag,
Carolina började hoppa, slutade på 85cm o han va jätte nöjd. Sen skulle jag hoppa började på den höjden Carolina slutade på och jag skulle sedan sluta med 100cm för att få en känsla :)

Men hoppar då en kombination o svänger sen vänster och ska ta ett räcke (en grind med en bom över, ca: 80cm). Men då blir vägen jätte fel, men jag driver för att jag ska över, men då gör han ett skit konstigt hopp så att *mamma förklarade* att mina ben kom bakom sadeln i en konstig vinkeln o jag va högt över sadeln och jag försökte komma tillbaka men det gick inte, men Penotti tyckte det va konstigt, skrämmande och fel att jag satt så konstigt så han bockade, jag flyger, flyger, flyger av. Landar med stöveln under rumpan, och i en konstig vinkel. Penotti stannar vid min sida och kollar på mej, :] Medans jag sitter där med bulltande huvud, verk i rumpan och lite var stans och tårar som rinner. Syrran och mamma kommer dit, efter lite prat o tröst hoppar jag upp, hade fasligt ont i rumpan så det blev skitt först, sen trav därefter galopp. Hoppade över räcket igen 2-3 ggr sen kombinationen igen och räcket igen, sen fick det räcka.

-----------------------

Nu sitter jag här med ont i rumpan, det va ett evigt tjat om det men, men. Sen ont i ryggen och lite så.. men nu vet jag att jag lever.. x) Har Aloe Vera "Heat" på så det är lite kallt o varmt var stans.

------------------------

Imon är det Lotta träning, om inte verken är borta blir det en jobbigare lektion än vanligt när jag är "frisk" och "hel".

Men ha det bra! :) Så ses vi igen ;)♥

// Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar