söndag 10 juni 2012

Minihoppning 80cm med 2 faser

Hej hopp! ;)

Idag regnade det och hade inte alls lust att kliva upp ur den varma sängen xD men jag gick upp o på med ridkläder.

I stallet börjar jag med att mocka och carro borstar.

"Tävlingen":
I 20cm, ledde jag på små tjejer som kom felfritt runt, sen i 30cm red Carro med Hugo o dom kom felfritt så där blev det rosett, i 40-50 och 60-70 stod jag vid insläpp och släppte in/ut hästar som va klara eller som skulle starta. I 60-70 va Carro med, med penotti o dom vann! :D Grattis♥ Senare i 80cm red jag o där vann jag! :) det var härligt! ;) Sen blev det ärevarv med blågul rosett, det va härligt att få galoppera av sej lite :)

--------

Väl hemma blev det dusch och kvällsmat :) Nu sitter man här o är skit trött ;) , fast klockan är halv 9 så ska jag in o borsta mina tänder nu! :D

--------

Ha det super! :D♥

// Amanda ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar