söndag 3 juni 2012

Rosett helg!

Lördag:

Lb:0
Han känns jätte mjuk, lyssnar bra, galoppen helt okej, mellan trav + ökningarna kändes toppen! Nu sattsar jag! , detta va framridningen ;)
Inne på banan va han knappt spänd alls och det kändes toppen! Det slutade med en andra placering! Skit nöjd. Fick blå rosett såklart, plakett och en rosa ros! Skit nöjd yey! :D

Lb:1
Lite smått trött, men han gav sitt yttersta, kollade igenom galoppen, traven och ställningen på framridningen.
På banan va han helt okej, där slutade jag på 7:e eller 8:e plats av 18 starter, fick dåligt betalt av min ritt men känslan och det jag tyckte var toppen :D

Söndag:

80cm (clearround)
Hoppar och rider fram, inne på banan va han helt cool som vanligt. hoppar alla hinder super bra! felfri och super nöjd.

85cm (med fas 2)
Han känns bra och jätte taggad!! Rider fas 1 jätte bra och fas 2 rider jag på 24 sekunder där med en andra placering. Ebba med Olle vann med 22 sekunder. Härligt med ärevarv! :D

Men nu ska jag kolla på filmen mamma spelade in på min andra ritt..

Ha det bäst!


Bild från Fotolita!
Tack för den fina bilden Hasse du har tagit!
:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar