lördag 12 maj 2012

Tävling

Nu sitter jag i soffan efter en tävlingsdag,

LC:1 Framridning=
Han känns mjuk och fin och knappt spänd alls, det känns som att det kommer gå bra idag!
Han böjjde och det känndes toppen!

Programridning LC:1=
Han blir lite spänd eftersom det blåser björkar bredvid banan men annars bra, men glömmer den första volten där med -2p. Ajdå, men gör mitt bästa ändå! Låg 1:a ganska länge, sen delad 2:a, 3:a men sen blir jag delad 4:a jämt utanför gränsen, men då tänkte jag: Om jag inte hade ridit fel hade jag fått min efterlängtade rosett. Men annars riktigt nöjd.

LB:1 Framridning=
Han känns trött med inte ovillig och han gav det sista han hade, och det uppskattade jag. Han kändes super och skritten va toppen mm. Nu taggar vi!

Programträning LB:1=
Han känns inte spänd o så, glömmer mellan traven men han ökade lite mer ändå, så det gick bra. Var verkligen hel nöjd :) Men domaren typ dömde jätte hårt så aa, jag kom 7/10, men det var ändå första gången.

Sen lastade vi åkte hem, plockade upp allt och tog ur knopparna pussade om det lilla monstret och så åkte vi hem :) Ni sitter jag i soffan och ska nog snart gå ut och kolla vad mina föräldrar gör ;) Men vi hörs imon, då ska monstret vila :) det förtjänar han verkligen!

Men bilder kommer (kanske ikväll)

// Amanda :]♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar