torsdag 31 maj 2012

Lite saker på min Häst inköpslista

HejHej! Nu kommer det lite saker som står på min inköpslista/önskelista. Ja, lite är väl lite dyrt. Men ska försöka få med vart man kan köpa det och vad prislappen ligger på ;)

Amandas inköps/önske-lista

 Sverige stigbyglar, pris runt 299kr.
Sverige schabrak, det här eller det här:
Pris runt 500-1000kr


Ja, det var alla sverige saker! Jag har sverige pannbandet, Team Sweden pikén. Så det saknas bara schabraket och stigbyglarna. Men ska ha det när jag tävlar. Ska nog kanske sy på sverige flaggan på min kavaj med :) , men det får bli mitt extra snygga träningset eller tävlingsett ;)

Vilket av schabraken tycket DU var snyggast? ;) kommentera då!

Annars skulle jag vilja ha:

 Gröna boots

 Men vill bara ha benskydden fram, han behöver inte bak.

Sååå.. det var nog typ lite av den, om jag ska rabbla upp hela hinner vi nog få grått hår ...

Idag
Inget speciellt direkt hände..

// Amanda ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar