måndag 7 maj 2012

Ååå! det är så kallt

HejHej! :)

Idag var det chill, fick sluta 14:20 för vi hade inställt musik sista lektionen! Det var niice, gick hem och fikade, blev en daim strut och en tekaka! ;) nu har jag just målat naglarna och de blev ljusrosa med silvriga sträck på. Ska snart byta eftersom det inte blev så snyggt. men man får ju slita ut det ;)

Träningen igår gick jätte bra, fick mke hjälp med galoppen och min sits var bra, men jag måste kantställa mina händer så att jag inte "cyklar" eller vad man ska säga, men på slutet fick jag till det med :) Efter det åkte vi hem och käkade mat, kvälls fodrade sen på kvällen.

På tävlingen hoppade jag 70cm med Penotti. På fas 2 kändes det bra och red den på ca: 20,82 sekunder. Och sen red Astrik Inka på 17,? sekunder och blev då segrare. Det var kul att räjjsa runt på ett ärevarv tsm!

Vi hörs imon då! :)

// Amanda :]♥

2 kommentarer:

  1. Min klänning är köpt på nelly.com, köpte den dock förra sommaren så vet inte om den finns kvar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. okej, tack! den va så fin så jag kollar om den finns kvar! Tack för att du svarade // Amanda

      Radera