fredag 11 maj 2012

täävling imon då!

HejHej! :)

Idag blev det skola och det var faktiskt rätt okej! :)

Efter sen åt jag mat hos mormor och sen drog vi till stallet. Jag puttsade båda tränsen, tävligstränset och "nöd-tränset" om det skulle bli nått med det jag ska ha. Sen puttsade jag sadeln, bytte schabrak o fixade till det och tillsist blev det ridstövlarna. under tiden hoppade carolina penotti på lektion, 4-studds och det gick riktigt bra!

Men väl hemma blev det mat och efter det blev det att fixa väska med xtra kläder, kläderna jag ska ha, den lilla väskan jag har med mitt hårnätt, dount, pärlor, hårsnoddar, spännen mm. Så nu är allt fixat, gjorde iordning kavajen med!

Men nu ska jag fixa det sista!

Uppdatering kommer under dan, ska höra med emma från våran blogg om vi ska ha uppdateringar under dagen tsm på min blogg eftersom vi kan skickade det från min mobil, då kommer det bilder mm. Så vi hörs imon!

Önska mig lycka till så ses vi!!

// Amanda ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar