torsdag 16 februari 2012

Träningsverk...

efter att inte ha ridit på ungefär 2 veckor, senast jag red va när jag va halvsjuk, långa tyglar, barbacka på Hugo i skogen.. men igår blev det en ganska lugn hårdträning med Penotti♥ Hela lektionene va utan stigbyglar dvs. framridnignen var utan stigbyglar, men jag kunde ju rida lätt utan så det va inga problem. Men sen att hitta att axelpartiet skulle sitta rätt och att hälen skulle fortfarande vara ned trampad mm. va det enda jag egentligen behövde tänka på efter en lång rid-semester, efter ridningen blev det att handla, äta macka, flingor o dricka oboý o duscha, sen blev det att sova...

Torsdag;
Min personliga "taxi" hämtade mej o Carro o vi åkte till skolan, i skolan va det en vanlig dag men det snöade skit mke.. :c men allt gick bra o vi hade TY-läxa , visste inte det eftersom jag har varit borta, men kunde nästan allt o jah är nöjd med min insatts fast jag har varit borta/sjuk :D♥

Annars.. Jag är ett stort One direction fan tsm med mina kompisar, Julia och Emmy  :D♥ Just laddat ner 3 appar till min HTC bla. fan appen ♥ Aja, men jag ska nog köpa skivan o lite sånt snart (efter gbg-horse show dock, haha) men de är bara typ bäst? :D♥ Haha, nu ska jag sluta tjata.. men ska göra en ny heder under helgen hade jag tänkt mej..

Gött...att det är fredag imon :D♥ Fast dock prov, men det sitter ganska bra, efter att jag bloggat här blir det sista "tränings-passet" det är svenska o ..seriöst.. ganska så svårt.... x/ men det kommer att gå bra!

Imon....blir det träning 16:00 med Penotti, det är hoppning för A-L, annars familjemys med god mat, popcorn o TV-tittande..

Lördag...inget direkt planerat utan att det blir Melodifestivalen o kvällsfodring i stallet..

Söndag... Hoppträning för en (har aldirg ridit för honom) grym tränare (sägs det) o det kommer blir gött att rida för nån annan :D♥ Det är hoppning

Sen är det en vecka..

Men vi ses imon :D♥

//Amanda...

PS!
kan komma bilder mm. från min HTC under kvällen/morgonen/skoldagen/stallet :D
DS!

KOMMENTERA?
:D




Bjuder på en bild på One direction gänget
*bild från google*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

  1. NIALL
    NIALL
    NIALL
    NIALL
    NIALL

    STUCK IN MY HEAD!♥

    har ny blogg btw, juliajohnsen.blogg.se

    & ZAYN
    ZAYN
    ZAYN
    ZAYN

    herregud, älskar dom !!!! XD

    SvaraRadera
  2. O-o Om JuliaD Skulle se dehär skulle hon bli sååå besviken på er. XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. heheh, men julia D är inte här ;)))

      Radera