måndag 27 februari 2012

Kommer inte på nån titel

Hej bloggen!
Ja, de va länge sen, de blev ett inlägg från datorn, har annars skickat direkt från htc:n. Men kände för att skriva något längre, på tidigare inlägg har ni/du fått sett inlägg från gbg horse show och vad jag har köpt mm. tänkte fota min nya hjälm med när jag har de bästa ljuset framme. Vill du se bild på något som jag inte har visat?

Jag köpte:
  • Ridhjälm (bild kommer)
  • Mjukisbyxor Team Sweden (bild finnes)
  • Sett med Schabrak, benlindor, grimma och grimmskaft (bild finnes)
  • Bok, War horse (bild kommer ikväll)
  • Jacka (bild kommer om du vill se den)
  • Kingsland Keps (bild finnes)
  • Småsaker, som pennor, hästrosetter, reflexer och aotugrafer (ingen bild)
  • Mountian horse katalogen
  • Ridsport tidningen
  • Nosludd
  • Hästgodis
Idag, så kom Sandra tbx till stallet och hon hade med nyckelband som jag glömde köpa där nere, det är Team Sweden nyckelband och då är det ju alltid lite speciellt att bära det runt halsen :] hehe, Netta sa att när vi hjälper till på tävlingar kan man ha mjukisbyxorna, pikén och nyckelbandet runt halsen, då ser man ju as proffsig ut . Hahah :D

Imon blir det först stan och sen rida och pyssla med Penotti. Bloggar från Htc:n som vanligt o sen får vi väl se om jag bloggar något längre från datorn :)

Vill också säga att jag fixat ny header till Carolinas blogg, den hittar du HÄR

Ha en bra kväll!

Amanda♥

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag ska läsa boken o sen kolla på filmen på bio :D

      Radera