onsdag 1 februari 2012

Hej..

Hej, blev hemma idag med :( mamma ringde till vårdcentralen och vi åkte dit för att jag återigen hade 38 grader i feber, idag hade jag ont i halsen med :( men väl där undersökte doktorn mej, sen fick jag ta halsprov o blodprov :'( det kändes som att jag skulle dö xD men det visades sej att jag hade ett virus :o så nästa vecka när vi ska åka skidor får jag inte åka :( ....då va den semestern förstörd, jag hade fått nytt skidkitt ALLT va nytt inför året ... Så kommer viruset... Tumme ner till virus...

Men medicinen va .... GLASS :D

5 kommentarer:

  1. Aww stackare :( Men tummen upp för glass! Krya :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eftersom det va nått o halsen
      Rekommenderade hon bebismat
      Också eftersom det är lätt o mjukt
      För halsen.. haha
      // amanda <33

      Radera
  2. Ät mycket glass & godis ;)
    Du kan ju alltid messa med mig när du är i stöten! :)
    (A)
    krya ! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, aa det kan jag alltid göra :) även nu när jag är sjuk..
      // amanda <3

      Radera