fredag 13 maj 2011

Tbx!

Sry bloggläsare.. Jag har inte haft tid att skriva några inlägg ;) Men jag kan ta det lite snabbt.. I onsdags red jag Hugo =) det var dressyr.. Vi tränade böjning. Jag ställde i böjningen och det börjar bli fint :D haha.. Nejda :) I torsdags red jag hästar till skolan jag går på på för det en "Prova på olika sporter på din skola"-dag.. Jag red kyra ;)
Idag har vi haft Biologiläxa.. Det var lätt ;) Annars inget speciellt! Just det glömde nästan ;) Jag och en som heter Emmy i klassen ska sjunga på skolavslutningen. This is me [Piano versionen] av Demi Lovato! Så om du går i min klass och vill veta detta passa på nuoo haha ;) Om jah inte hinner skriva imon e jag i stallet. Och sen på Söndag ska jag tävla! Men mer om det sen =)
Kram!
mandizz

My littel girl Kyra<3

1 kommentar:

  1. Söte kyra ! :D

    sV; asso , bloglovin är en hemsida där man följer varndra ;))

    Kan visa dig någon gång :P

    SvaraRadera