måndag 9 maj 2011

HejHej

Tjooo!
Idag var det skola och sen när jag kom hem gick jag ut i uterummet. typ 36 grader varmt!! sen plockade jag fram en glass och satte mej i uterummet!! Sen kom Carro hem och då tog jag bara "lite" kakor. Sen satte jag mej ute och läste läxer. fast efter ca.1h blev det sååå varmt att jag bytte om och solade istället. sen när mamma kom hem hackade jag grönsaker.. för vi skulle ha tackos! efter maten tog jag liite kort och sen pluggade jah igen ;) sen förhörde pappa mej på engelskan. den kunde jag så det gick bah! Sen ska jag kolla på tv.n! Om du undrar så var jag i stallet o red barbacka på Phenix och Hugo i skogen! och väl hemma var vi ute och annars dator och soooola!!
Mandizz<3

PHENIX<3

HUGO<3

1 kommentar:

  1. Hur tyckte du att engelskan gick ? :D
    <3
    Btw, lust att vara med i min dagens blogg ? :D
    direktlänk; http://juliieeh.blogspot.com/2011/05/dagensveckans-blogg.html#comments

    SvaraRadera