söndag 19 augusti 2012

Sista lovdagen :(

Ja , då ligger jag i sängen efter ett långt sommarlov :3 men allt har sitt slut.

Idag blev det stallet som alla andra dagar på lovet :) hoppade först Polka över en bom. Polka är ett russ :) det gick bra, höger galoppen är nt så speciellt bra, men fick den någonlunda bra :] sen blev det en 8-volt i trav med böjning o ställning. Du är ett överfint russ :3

Efter lite vila, för de va sjukt varmt idag :o så red jag ett svettigt pass på Penotti <3

Idag blev det först uppvärmning som inför tävling i ca. 30min. O det innehåller böjjning i sidorna så att han blir mjuk o följsam. Galopp arbete med avbrott o nya fattningar. Och lite öppna + skänkelvikningar :) han kändes grym idag :D sen red jag lc.1 o lb.1 inför mamma. Det va bra, men sista ökningen galoppen i lb.1 blev sämre än sämst pga. man ökade den mot utgången av paddocken, dock va det stängt men de va lite läskit :o då blev de dålig väg mm. så aa, men tränar igen på lördag :3 då rider jag för Lotta med :D

Kram

// Amanda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar