måndag 20 augusti 2012

Första skoldagen... , avklarad

Hejsan!

Nu var det kväll igen o nu har det varit skola i EN dag, så det är bara massor med dagar kvar... :c aja, men det kommer nog bli bra. Den nya läraren i SO va ganska så bra, så han kommer nog bli bra :D ! Sen hade vi vikarie i tyskan, sen va det inga mer lektioner.

Blir bild på schemat senare ;) , men efter skolan blev det chill med mat och tv.

Just nu har jag kollat på lite bilder, ska visa nåra hade jag tänkte som jag har hittat.

Nåra av bilderna är tagna av Linnea, så kolla gärna hennes blogg! :D

Imon är det hoppträning som står på schemat efter skolan, gött med lite hoppning :D!

Tävlingar änsålänge anmälda:
1 September, Rudskogen lc.1 och lb.1
9 September, Grums lc.1 och lb.1
15 september Lillerud lc.1 och lb.1

Märkte att det var mke samma program, så får väl hitta nån tävling med nått annat program. Men det är målet att rida bättre för varje gång o få mer % o bli bättre o bättre för varje gång, sen är jag nog proffs på lc.1 HAHA :D aja, men det är ett bra program tkr jag.

Hörs!

Amanda

Min sitts är faktiskt riktigt bra :D

Penotti stolt efter andra plats förra året på den lokala hoppningen förra året

Buuuuse ♥♥

Penottis fina ökning :D

haha, den här bilden är så cool, alla benen är i luften och jag är redo, och i nästa millisekund hoppar han, men orkade inte lägga in bilden på när jag är över, men bilden är bara så rolig ;D skrattade jätte länge efter att sett det roliga med den, syns det att benen är uppe, ooo soo faaail ;D

Kommentera bilderna :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar