fredag 10 augusti 2012

Liten snabb uppdatering! :)

Hej ! Nu skriver jag om veckan fram till nu :)

Måndag:
Rider hem hästarna från betet jag rider Hugo. Det va kul ! <3 när vi kommer till stallet igen blir det badning o fixering ;) efter att Hugo blev badad klippte jag hovskägg o öron hår. han blev super fin :)

Tisdag:
Först rider jag ett dressyr pass på Loppan, det blev bara mke skritt o lite trav i ungefär 30 min. men hästarna va helt slut ändå ;) sen red jag Hugo. Han va hur fin som helst :3 pennan hade vila idag :)

Onsdag:
Red först Hugo idag därefter Polka
:) efter lunch red jag Loppan :) Alla.gick super fint ;) sen eftersom sadlarna är på omstoppning blev det lite barbacka dressyr ;) kul kul kul :D

Torsdag:
Red Polka först ett dressyrpass med galopp o sen Hugo ett riktigt bra pass med galopp med :) super nöjd <3 sen blev det ett dressyrpass med Pennan o han gick super bra :D så en toppen dag ;) !

Fredag:
Först red jag Polka, Karin va med där inne så fick lite hjälp :) gött pass med henne efter henne blev det Hugo . Han gick jätte bra , men hade nog säkert träningsverk från igår ;) sen blev det ett barbacka gangster pass på Pennan ;) först dressyr. Sen galopp xD o avslutade med långa tyglar o körde Western Hahaha ;) litet. Gött pass så att säga. Badade även pennan idag :)

Ja, en snabb uppdatering! :)
// Amanda <3

9 kommentarer:

  1. Hej :)
    Vad heter den där appen som du använde till ett utav fotona?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej :) Har du instagram? isåfall har jag länkat hon som har gjort bilden åt mej, för jag vet inte heller vad appen heter, haha! ha en bra dag :] // Amanda

      Radera
  2. Ja det har ja ;)
    Okej, haha.. :):) <3
    //Emma (karussell)

    SvaraRadera
  3. Jaha, va de du emma ;D HAHA, men hon som har gjort den heter "amandahelander". Så fråga henne. :D

    SvaraRadera
  4. Haha.. ;)
    okej :)<3

    en fråga till...
    Vart gör du din header? <3

    SvaraRadera
  5. gör gör min header i picasa :D // amanad ♥

    SvaraRadera
  6. okej :)
    Går det i blogg.se?
    //E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jah tror det iallfall //amanda :3

      Radera