söndag 1 juli 2012

Läger veckan

Tisdag: på dressyren tjaffsade han jätte mke, så va skit sur på han att han aldrig gav efter :( på hoppningen va det bara ett trav hinder på ca 50cm, Penotti dissade det o travade över den 1;a gången
:/ han tkr det är tråkit att hoppa lågt, precis som jag. Men han tjaffsade inte lika mycket som 1a passet.

Onsdag: första passet va att vi skulle stå i lätt sits över bommar o sedan slalom. Så att vi tränade på balans, sitts o följsamheten. Eftermiddagspasset va hoppning ute. Det gick skit bra. Pennan blev lösgjord o hoppade skit bra :)

Torsdag: red långritt ner till lassehall o badade o hade kul där nere. Efter det red vi ett dressyr barbacka pass, efter det va jag med dom små o red barbacka på Polka. Det va skit kul !!! :D efter det åkte vi hem o packade, vi skulle övernatta på caféterian :) när vi kom tillbaka vs det hinderbygge o varma smörgåsar :) ! Sen va det "hopptävling". Min grupp red efter dom små, men jag red själv eftersom Jah skulle hoppa 100cm. Men vi tränade, på.själva tävlingen blev jag utesluten , hade för dåligt tempo mm. men jag är bara med för träning o så. Men det gick bra på 100cm utan tvärnitar, men 90cm som va långt va jobbigt :/ men kom över det :) så passet va okej :) 1;a gången jag har hoppat en meter med pennan :) så nu är det avklarat. Efter det blev det avsvampning o svettäcke o massa kärlek. Efter det blev det One pisce o upp med alla saker på caféterian. När allt va klart blev det godis o pop corn, åt pop corn mitt i natten 0.o men det va grymt skojj! :D

Fredag: Åt frukost o plockar ihop alla övernattningssaker :) efter det Knoppade vi o gjorde alla fina :) efter det red jag LA.1 det gick bra. Ryggningen va inte den bästa, eftersom vi inte tränat på.det, den förvända till vänster blev ett avbrott eftersom Jah glömde att driva och sen glömde Jah den.andra skänkelvikningen men för första gången.är jag ganska.så nöjd :) ! Efter det red vi alla hästar till betet, efter det blev det mat o urplockning ur stallet. Elin åkte hem runt 18:00 medans vi åkte tillbaka till stallet o kom hem.runt 23:00 va gött sleten :/ men det va skönt att sova :)

// Amanda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar