måndag 9 juli 2012

Hallojj !

Funderar på att lägga ner bloggen eller starta ny på något annat ställte ex. blogg.se !

För kan inte visa bilder o inläggen från mobieln kommer aldrig fram eller massor med ggr på raken :/ blir ju
tokig. Numera kan du följa mej på instagram där heter jag amandaaa_Penotti hade en tidigare som heter amandaa_penotti men glömde lösenordet. Så det är den med bilder, 50 följare (klockan 21:56) och ca: 80 bilder. Och min "bild" i hörnet är när jag hoppar honom. På den andra rider jag dressyr ;) Så tänk på det.

Adda mig gärna på kik där heter jag amanda.penotti. När du kanske skickat Hej.. eller nått skriv gärna att du läste på min blogg eller nått ;) Så blir jag glad. Ska lägga med nåra bilder nu i detta inlägg om dom inte syns säger jag Tack o adjöss med bloggen, då hittar ni mej på Instagram och där skriver jag också om jag startar en ny blogg. För nej, det här är inte kul. Och sen också att headrn blir suddig. Inte kul det heller. Försökt med de flesta alla knepen med nej nej nej. Suddig Suddig o åter suddig. Men när jag har skapat den i Picasa så är den perfekt :D Så man funderar ju på vad som händer på blogspot :/

Men nu lägger jag med nåra bilder. Kommentera dom om dom syns ;)

Ha det bäst! :D // Amanda (kom ihåg! Adda mej på kik o följ mej på instagram) Min 100:e följare får en S/O

1 kommentar:

  1. yey! :D Bilden syns juuuuw :D Bloggen stannar ett tag till alltså ;)

    SvaraRadera