söndag 2 september 2012

O på tredje plats kom Amanda med Krogsgaards Penotti!

Igår va jag på Rudskogen o tävlade.

Lc.1 framridning:
Han känns bra o mke arbetsvillig. Galoppen va jätte bra. O formen, min sitts allt va (Y) så va jätte nöjd :)

Lc.1 på banan:
Han va inte spänd alls utan travade förbi dommarna som satt i en transport mm. så det gick mega bra. :) väl när jag får startsingnal så är jag fortfarande lungn så det gick bra med både vägar o galopparbetet. *stolt* detta blev dock lite dåligt betalt endast 61,43% men det va känslan som va bra, trodde dock inte att detta skulle räcka till placering, ganska många som red mke bättre galopp-program landade inte ens över 55%, så det va lite konstigt bedömt tkr jag :o
Men det räckte o så här blev det:
1:an = 68%
2:an= 67%
3:an= 61% (jag)

Så det blev ingen på det 'normala' 65% , för det brukar ju ligga mellan 65-68% på prispallen, men nej.. XD

Aja, va mega stolt :3

Lb.1 framridningen
Han kändes bra o kunde jobba galoppen jätte bra, så detta kändes som en placering igen :) för det kändes super bra :) !

Lb.1 på banan:
Han helt enkelt lägger av, måste driva hela tiden o så, fick tom. "Lite seg" i galoppen o då är det nått som är fel, men red även denna klass på 61% o dåå va ritten värd det .

När jag sedan red av honom så va han åter pigg o alert. Så mamma sa att han vet att jag inte kan säga till honom inne på banan som på framridningen/träningen så då passar man på.. gaaah, smart ponny man har... Så ska träna på det där...

Väl i stallet blev det att plocka upp allt o så, visa rosetten för nåra mm.

Sen hemma blev det att packa upp xtra kläder, sätta upp rosetten, duscha, äta, sova XD

// Amanda ♥♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar