torsdag 20 september 2012

Hej!
idag blev det först skola o sen konfirmaion. Sen stallet, Pennan har vila idag så blev "bara" stallskötsel o rykt :D Men det går bra också, sen hem äta. Nu har mamma just kommit hem så kollar lite på godis.

Lovdag imon o sovmorron, då jag ska rida på eftermiddan. Så åker upp efter lunch. Eventuellt följer Linnea med o fotar lite med. Då blir det ev. en ny header + ny blogg. Men vi får kolla mer det imon, isåfall länkar jag o fixar det imon.

Förresten hatar jag verkligen den nya layouten. Varför ska jag alltid ha oturen att när jag börjar fatta hur det funkar o allt så ska det uppdateras o bli "bättre". Aja, får se om det blir mer bloggning.

Numera finns jag mest på instagram. Där heter jag amandaaa_penotti . Hade även en med endast 2 a:n på slutet men kom ej ihåg lösen ordet på den så 3 A:n ska det va o massa underbara följare + bilder finns där.

Men vi hörs väl kanske imon!

// Amanda :D

Förresten har jag uppdaterat tävlings sidan, så bara att kolla resultat :D!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar