torsdag 1 mars 2012

Sooooolskeeen!

Hello bloggen! :D♥

Idag var det nästan 15 grader varmt o solsken! Det är rikigt skönt ute nu!

Började dagen med att städa och plocka bort gammla leksaker som jag hade i garderoben och i utdrags lådan under sängen, nu är det bara skrivbordet kvar! Sen är jag klar med allt.. för den här gången x]

Lunch blev i uterummet och där var det 27 grader varmt ! :D Jätte skönt♥

Sen åkte vi o kollade lite i centrum, blev bl.a interiörboden och Ridsportbutiken, där HV polo-gummistövlarna inte fanns kvar i min storlek.. får åka ner o kolla om de har kommit ner nån dag framöver.. x)

Men imon ska jag hoppa med Penotti i paddocken, ofc inte om det regnar xD haha, men det kommer bli nice, har bara ridit dressyr ute o nu har jag bra kontroll på honom så nu måste vi börja hoppa ute med ! :D♥

Ses imon.. om du har tur kommer det bilder senare under kvällen ! :D

//Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar