söndag 4 mars 2012

Dressyr träning

Hejsan!

Idag blev det chill, dator, kolla på läxor o förbereda inför skolan igen med väskan mm. :/♥

Men efter lunch åkte jag o mamma till stallet, det va Lotta träning idag :D♥♥ Jag hade Penotti och jag red med Julia som hade hennes ponny. Han gick fint idag, men det var kallt i luften, jag blev jätte varm, men kunde inte ta av mej, Penotti va onormalt långsam mm. Men annars gick det super bra :D♥

Men man får ju alltid se det som en ny erfarenhet efter varje träning..

Men vi hörs! :D

Min vecka (änsålänge se ut så här) :
Måndag: Endast läxläsning
Tisdag: Läxläsning och Hoppträning med Penotti
Onsdag: Hoppning
Torsdag: Läxläsning
Fredag: I skolan är det läxförhör i SO och så blir det ju stallet sen.
Lördag: Kanske bio?
Söndag: Träning på Krk med Penotti och Cobben.

Ha de nice!

Amanda



Här sover Grållan på bänken under sommaren 2011 när alla hästar är på sommarbete

1 kommentar: