onsdag 17 oktober 2012

Shettisar <3

Den här veckan (tisdag till fredag) praktiserar jag på Färjestad ridklubb. Där jag hjälper till. Igår, tisdag, så fick jag mest lära mig vart allt är, följa med en häst till djursjukhuset och borsta, in-och-ut i hagen mm. med shettiiissarna
:) Det va jätte mysigt, den.minsta shettisen är ungefär 70cm o hur söt som helst :).

Idag blev det samma,.fast utan läkarbesök ;) så blev det.mockning i shettis stallet och det stora stallet och sen gjorde vi ca. 100 höpåsar. Men tillslut blev vi klara o borstade och sadlade shettisar .

Sen åkte vi till stallet "hemma" , mamma va där o syrran red lektion :) . så imon blir det ungefär samma.sak fast innan vi drar hem åker vi till färjestad Rid och trav!! Och shoppa lite :3. 

Du kommer väl ihåg att jag finns på instagram?? :) annars heter jag amandaaa_penotti . ADDAA!!!!!  :D

Funderar på att lägga ner bloggen, uppdaterar och är uppdaterad på.instagram istället . Kanske tar upp bloggen igen, men numera kommer det bara inlägg ibland..

Kram,
amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar